Zwykłe reklamy szybko się nudzą – tym stwierdzeniem na pewno nie odkryłem Ameryki. Ale wciąż mało marketerów zdaje sobie z tego sprawę jak dobrze działa nawiązywanie do spraw dotykających ich klientów. Jedną z szans jest dzisiejsze Prima Aprilis, które kilka firm wykorzystało należycie. Co prawda nie każdy przykład jest śmieszny, ale warto rzucić okiem i uczyć się od najlepszych.

 

niebezpiecznik

 

castrol

 

mc donalds

 

playstation

 

wedel

 

forbes

 

ballantines

 

asz

 

lexys seo

 

WSE

 

proszynski ska

 

nazwapl prima aprilis

 

gadzetomania

 

natec

 

lays

 

johnnie walker

 

imm

 

htc

 

solgaz prima aprilis

 

gruby benek prima aprilis

 

Znasz inne przykłady? A może Twoja firma zdziałała coś ciekawego? Pochwal się! :)

tt kubabiel 179x422