Mecz Polska – Irlandia oglądało w telewizji ponad 10 mln widzów (Dane:  Nielsen Audience Measurement.
Więcej o tym przeczytasz na Spidersweb). Co pokazuje jak bardzo ważne było to wydarzenie dla nas – Polaków.


W momencie, gdy oglądaliśmy zmagania naszej kadry, cała sieć dzieliła się swoimi emocjami, publikując w większości na portalach społecznościowych ponad 185 446 wpisów!

Wspólnie z firmą Monitori, świadczącą usługi z zakresu monitoringu Social Media i internetu, przedstawiamy „Analizę wypowiedzi internautów na temat meczu Polska – Irlandia”.

 

Raport został wygenerowany dla okresu: 11.10 – 12.10.2015.

 

 

1

Najpopularniejszy hasztag wczoraj w Polsce to: #PolIrl

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

Siła Polskiego Twittera :)

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

6

 

 

 

małeAutorem tekstu jest Kamil Soja.

(twitter: kamilsoja)

Aktualnie Account w Media Impact Polska (Grupa Onet.pl oraz RASP).
Studiuje Social Media & Content Marketing na AGH.

Współzałożyciel Instytutu Medialnego.