Kolejny raz przedstawiamy skrótowo ciekawe informacje i nowości z branży.

Co zatem działo się w mediach i reklamie przez ostatnie 7 dni? Zapraszamy na podsumowanie tygodnia:

 

1# RASP wydał magazyn „Czas na Fitness”

Od wtorku dostępny jest magazyn „Czas na FItness”, przygotowany przez redakcję „Przeglądu Sportowego”. Tytuł jest kolejnym wydaniem z cyklu „Czas na…”. Dotychczas ukazał się m.in. „Czas na Bieganie” u  „Czas na Rower”.

Magazyn ma 116 stron, kosztuje 15,99 zł został wydany w nakładzie 40 tys. egz.. Do pisma dołączono płytę DVD oraz karnet na siłownię sieci Calypso Fitness.

 

Czas na fitness

 

 

2# Facebook wprowadza nowości do oferty marketingowej

Facebook ogłosił wprowadzenie nowej oferty dla reklamodawców. Serwis przygotował możliwość zakupu reklam wideo w Facebooku w oparciu o Target Rating Points. Dzięki temu możliwe jest planowanie kampanii wykorzystującej telewizję i Facebooka w oparciu o określoną łączną wysokość wskaźnika TRP, wykupując pożądaną część punktów bezpośrednio od Facebooka.

Facebook zoptymalizował też wskaźnik Brand Awareness. Nowe rozwiązanie pozwala na maksymalizację i efektywne mierzenie wskaźnika świadomości marki budowanego w oparciu o kampanie prowadzone w Facebooku. Zakłada optymalizację zasięgu i uwagi (czas spędzony na kontakcie z reklamą).

 

 

3# Jeden z założycieli Instytutu Medialnego (Jakub Biel) został nominowany do „Ludzi Roku Briefu 2015” w kategorii PR.

Więcej o tym można przeczytać w najnowszym papierowym wydaniu magazynu BRIEF. 

 

Brief
Kliknij aby przejść do Brief

 

 

4# Marka Statoil zniknie z Polski. Zastąpi ją Circle K.

Alimentation Couche-Tard Inc., właściciel firmy Statoil Fuel & Retail, operatora sieci stacji paliw, zdecydował, że wszystkie swoje dotychczasowe marki zastąpi globalnym brandem Circle K. To marka u nas nieznana, ale w portfelu Alimentation Couche-Tard najsilniejsza. Firma prowadzi pod nią sieć ponad 6,1 tys. sklepów typu convenience w Stanach Zjednoczonych. W Kanadzie, skąd firma się wywodzi, ma kolejne ponad 1,8 tys. sklepów, ale pod markami Couche-Tard i Mac’s. Firma powstała w 1980 r. w kanadyjskiej prowincji Quebec. W 2012 r. kupiła skandynawską sieć paliwową Statoil z 2,3 tys. stacji zlokalizowanych w Norwegii, Szwecji, Danii, Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Rosji.

Statoil jest obecny w Polsce od 1992 r. i prowadzi sieć blisko 360 stacji paliw.

 

184023f_artykuly_1_jpg_circle-k

 

 

5# Interia.pl przejmuje serwis Promoceny.pl

Serwis Promoceny.pl został przejęty przez Grupę Interia.pl (Bauer Media Group). Promoceny.pl prezentuje oferty handlowe między innymi z branży spożywczej, budowlanej i RTV/AGD. W serwisie znaleźć można także adresy centrów handlowych wraz z mapami dojazdu oraz informacje o promocjach. Interia przejęła ten serwis od osób prywatnych. Wartość transakcji pozostaje tajemnicą handlową.

 

Zrzut ekranu 2015-10-04 o 11.47.24
               Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

 

Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień na kolejnym niedzielnym obiedzie!

tt kamilsojatt kubabiel 179x422