Kolejny raz przedstawiamy skrótowo ciekawe informacje i nowości z branży.

Co zatem działo się w mediach i reklamie przez ostatnie 7 dni? Zapraszamy na podsumowanie tygodnia:

 

 

1# McDonald’s pozwala na skomponowanie swojego burgera

Jako pierwsza w Europie polska sieć McDonald’s wprowadza usługę Create Your Taste. Dzięki temu projektowi goście będą mieli okazję skomponować swojego własnego, unikatowego burgera z kilkudziesięciu wybranych składników. Proces zamawiania wspomagają najnowsze rozwiązania technologiczne. Nową ofertę uzupełnia serwis „do stolika”.

 

własna kanapka mcdonalds

 

 

2# Grupa Wirtualna Polska po 9 latach zmienia formułę funkcjonowania serwisu Wrzuta.pl

Internauci odwiedzający stronę są informowani, że z serwisu usunięte zostanę wszystkie materiały wideo i zablokowana zostanie możliwość dodawania nowych filmów. „Nasza strategia w obszarze wideo oparta jest na produkcjach autorskich oraz kontencie Premium pozyskiwanym od partnerów zewnętrznych i realizowanym na nasze zlecenie” – tłumaczy Katarzyna Halicka, rzeczniczka Wirtualnej Polski.

 

 

wrzuta

Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

3# Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Adidas jest jedną z pierwszych marek w Polsce i regionie CEE, zaproszonych przez Facebook do korzystania z formatów reklamowych na Instagramie. – To dla nas duże wyróżnienie, ale też efekt wieloletniego doświadczenia w komunikacji za pomocą mediów społecznościowych. Jesteśmy jedyną marką w branży sportowej, która ma rozwinięte i aktywne profile we wszystkich kluczowych mediach społecznościowych – w sumie markę Adidas w Polsce śledzi ponad milion fanów – mówi Szymon Michalik, group brand manager Adidas Poland.

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

 

183665f_artykuly_1_jpg_adidas-instagram

 

 

 

4# Facebook chce wprowadzić przycisk „Nie lubię”.

Mark Zuckerberg, szef Facbooka, ujawnił w wywiadzie, że w serwisie społecznościowym planowane jest wprowadzenie przycisku „Nie lubię”.

Zuckerberg potwierdził, że nowy przycisk miałby służyć użytkownikom serwisu do wyrażania emocji przy wpisach dotyczących informacji o katastrofach, pogrzebach itp. Dotychczas Facebook nie chciał wprowadzić takiego przycisku w obawie, że będzie on wykorzystywany głównie przez internetowych hejterów. Zuckerberg przyznał, że wiele osób korzystających z serwisu sygnalizowało potrzebę jego wprowadzenia.

 

dislike1

 

 

5# Kolejne akwizycje Wirtualnej Polski

Za 12,5 mln zł WP kupiła Finansowysupermarket.pl oraz Jedenwniosek.pl.

Grupa Wirtualna Polska (GWP) nabyła Finansowysupermarket.pl Sp. z o.o. – właściciela serwisu finansowysupermarket.pl oraz Web Broker Sp. z o.o. – właściciela serwisu Jedenwniosek.pl. Wartość transakcji wyniosła 12,5 mln zł. Akwizycja ta zwiększa skalę działania i udział rynkowy GWP w segmencie finansowego e-commerce.

finansowy supermarket

Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

 

Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień na kolejnym niedzielnym obiedzie!


 

Zobacz o czym pisaliśmy w tym tygodniu:
Facebookowa rewolucja (i słowo o Snapie)

 

tt kamilsojatt kubabiel 179x422