Po wakacyjnej przerwie wracamy z  cotygodniowym podsumowaniem :)

Co zatem działo się w mediach i reklamie przez ostatnie 7 dni? Zapraszamy:

 

 

1# Grupa Onet.pl rozpoczyna współpracę z Da Vinci Learning.

W ramach współpracy użytkownicy portalu mogą oglądać m.in. seriale edukacyjne, takie jak: „Byli sobie podróżnicy”, „Był sobie człowiek” czy „Animowane biografie gigantów”, a także familijne produkcje rozrywkowo-edukacyjne.

Da Vinci Learning obecny jest w 100 krajach, na trzech kontynentach. W Polsce dociera do blisko 4,5 miliona abonentów platform i sieci kablowych.

 

Da vinci learinng

Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

 2# TVP Seriale najchętniej oglądanym kanałem tematycznym. TVP info – informacyjnym

Największy udział w rynku spośród kanałów tematycznych miał w sierpniu br. TVP Seriale.
Kanałem informacyjnym, który cieszył się największą oglądalnością jest TVP Info.

 

asd

 

 

3# Grupa Interia zmienia wygląd serwisu Styl.pl

 

Zmiany mają ułatwić nawigację w serwisie. Użytkownik może teraz m.in. oglądać galerie i materiały wideo bez konieczności wychodzenia z artykułu. Zmieniono też sposób kategoryzowania treści, które zostały uporządkowane w oparciu o analizę zachowań użytkowników.

styl.pl
Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

4# Instagram wprowadza mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych

Instagram wprowadza mechanizm samodzielnej obsługi kampanii reklamowych, dzięki któremu usługa stanie się dostępna zarówno dla dużych firm, jak i tych z sektora MŚP.

Nowa usługa reklam na Instagramie czerpie z mechanizmów sprawdzonych w Facebooku. Za jej pomocą reklamodawcy mogą łatwo profilować grupę odbiorców, biorąc pod uwagę ich zainteresowania, np: modę, sport, motoryzację czy jedzenie. Marketerzy mogą także skorzystać z nowych formatów reklamowych, które pomogą realizować różnorodne cele: od przekazania większej liczby informacji o marce po zwiększenie sprzedaży.

 

intagram

 


 

5# Rynek e-commerce rośnie w siłę

Jak wykazała analiza PMR zaprezentowana w najnowszym raporcie „Handel internetowy w Polsce 2015. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce na lata 2015-2020” w tym roku wartość rynku e-commerce przekroczy 30 mld zł, a do końca dekady jeszcze się podwoi. Według raportu wartość rynku e-commerce w Polsce to już ponad 5 proc. wartości handlu detalicznego. 

Polski e-rynek jest wciąż we wstępnej fazie wzrostu. Choć z roku na rok staje się także rynkiem bardziej dojrzałym, co już widać w wysokim nasyceniu tego kanału w niektórych sektorach handlu detalicznego – np. w segmencie RTV, AGD i elektroniki użytkowej. Z drugiej strony są segmenty, jak handel spożywczy, handel produktami dla dzieci, czy DIY, które wciąż cechują się bardzo wczesną fazą rozwoju (pierwszy wspomniany) czy wysokim rozdrobnieniem (pozostałe dwa).

 

 

6# Nowe funkcje i wygląd firmowych stron mobilnej wersji Facebooka

Facebook wprowadził nowe funkcje, które umożliwiają wprowadzenie zmian w wyglądzie mobilnych wersji stron firmowych.

Na mobilnych stronach firmowych na Facebooku można umieścić w bardziej widocznym miejscu przyciski umożliwiające użytkowników wysyłanie wiadomości do firmy lub zadzwonienie do niej. Teraz mogą one zajmować całą szerokość ekranu i znajdować się zaraz pod zdjęciem w tle.

facebook

 

Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień na kolejnym niedzielnym obiedzie!

tt kamilsojatt kubabiel 179x422