Kolejny raz przedstawiamy skrótowo ciekawe informacje i nowości z branży.

Co zatem działo się w ostatnim tygodniu? Zapraszamy na podsumowanie tygodnia:

 

 

 

1# Startup Enso zwycięzcą Startup Fest Agora 2015

Projekt Enso został zwycięzcą Startup Fest Agora 2015. Jego twórcy otrzymali nagrodę 50 tys. zł, a także możliwość kampanii reklamowej w serwisach grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł.

Enso mierzy temperaturę, wilgotność, ciśnienie i poziom szkodliwych substancji chemicznych, prowadzących do powstawania alergii, astmy oraz chorób zapalnych.
Pomysłodawcami zwycięskiego projektu są Mateusz Zelek i Wojciech Czajkowski.

 

Enso - startup

 

 

2# Wydawca „FAKTU” chce zarobić na sieci komórkowej stworzonej dla jego czytelników.

11 czerwca do dziennika „Fakt” dołączony zostanie pakiet startowy nowego wirtualnego operatora sieci komórkowej Fakt Mobile. Usługa będzie świadczona dzięki infrastrukturze telekomunikacyjnej P4 (Play). Począwszy od 11 czerwca, w wydaniach wtorkowych, czwartkowych i sobotnich, w gazetach będą drukowane kody uprawniające użytkowników Fakt Mobile do darmowych rozmów, sms-ów i internetu. Taki „zabieg” ma zachęcić użytkowników do kupowania „Faktu”.

 

 

3# Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy

Agencja HyperCrew przygotowała dla Uniwersytetu Warszawskiego sklep internetowy uczelni. Firma została wybrana w drodze zapytania ofertowego. Prace zaczęły się jesienią ubiegłego roku.

Sklep dostępny jest pod adresem www.sklep.uw.edu.pl z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW w Facebooku.

W ofercie są pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, kubki, plecaki, parasole, publikacje o Uniwersytecie, a także gadżety na zbliżający się jubileusz 200-lecia UW.

 

Sklep Uniwersytet Warszawski

Kliknij aby przejść do sklepu

 

 

 

4# Pl@anet zastąpi Megapanel, pierwsze wyniki w styczniu 2016 roku.

W pierwszej połowie stycznia 2016 roku opublikowane zostaną pierwsze wyniki nowego badania internetu Pla@anet, rezalizowanego na zlecenie Polskich Badań Internetu przez GfK Polonia.
W tym samym miesiącu pojawiają się też ostatnie wyniki Megapanelu, prowadzonego przez firmę Gemius.

W pierwszym roku panel badawczy ma liczyć 7,5 tys osób ( w wieku 7+),a w kolejnych 10 tys. W panelu mobilnym ma być 2 tys. osób. Przypomnijmy, że PBI zdecydowało się powierzyć pomiar widowni internetowej w Polsce GfK Polonia na lata 2016-2019

 

 

5# Perła dla kinomanów

Browary Lubelskie Perła po raz piąty organizują w tym sezonie cykl wieczornych, bezpłatnych pokazów filmowych w plenerze. W tym roku zaplanowano wieczorne projekcje w 11 miastach: w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Lublinie, Kielcach, Bydgoszczy, Opolu, Sopocie, Mikołajach i Zwierzyńcu. To mniej niż w ub.r. Organizatorzy zapowiadają za to „lepszy dobór filmów”.

Projekt startuje w piątek 12 czerwca br. i potrwa do końca sierpnia. Nie udało nam się uzyskać informacji nt. frekwencji podczas ubiegłorocznych pokazów.

Kino perła

Kliknij aby przejść do „Kino Perła”

 

 

 

Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień na kolejnym niedzielnym obiedzie!


 

Zobacz o czym pisaliśmy w tym tygodniu:

Czy nastała era „post CV”? Rozmowa z Jackiem Krajewskim (GoldenLine)

Dzień Dziecka w Marketingu – najlepsze kreacje

 


tt kamilsoja tt kubabiel 179x422