Kolejny raz przedstawiamy skrótowo ciekawe informacje i nowości z branży.

Co zatem działo się w ostatnim tygodniu? Zapraszamy na podsumowanie tygodnia:

 

 

1#Eurozet testuje serwis internetowy Azorek.pl

Eurozet do której należą takie marki jak: Radio ZET, Radio ZET Chilli, AntyRadio, Plus Radio, PlanetaFM, uruchomił serwis rozrywkowy Azorek.pl, który sprawdził się w Czechach.

’’Testujemy potencjał naszych projektów pozaantenowych. Azorek.pl jest jednym z nich. To niezależny serwis niezwiązany z żadną marką należącą do Grupy EuroZet’’ – wyjaśnia Tomasz Sofuł, dyrektor online Grupy EuroZet.

Struktura Serwisu Azorek.pl została stworzona na bazie czeskiego serwisu Humr.cz, należacego do Lagardere, właściciela EuroZetu.

 

Zrzut ekranu 2015-05-09 o 12.27.33

Kliknij aby przejść do serwisu

 

 

2# W 2014 roku przybyło w Polsce prawie milion internautów.

W ubiegłym roku w Polsce korzystało z internetu 19,4 mln osób, czyli o prawie milion więcej niż rok wcześniej – wynika z badania Net Track, realizowanego przez Millward Brown.

To 64,4% populacji wobec 61,4% w 2013 roku. Najliczniejszą grupę stanowią użytkownicy w wieku 25-39 lat (39%). Ponad 7% użytkowników to osoby powyżej 60 roku życia.

 

 

3# Google Campus z siedzibą na Warszawskiej Pradze

Siedziba Google Campus, gdzie rozwijane mają być start-upy młodych przedsiębiorców, powstanie w budynku A Centrum Praskiego Koneser w Warszawie. Wielkie otwarcie ma nastąpić pod koniec br.

’’Mamy nadzieję, że Campus Warsaw stanie się centrum społeczności startupowej nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie Środkowo-Wchodniej’’ – napisała na blogu Google Polska Genna McKeel, partnerships manager w Google for Entrepreneurs.

Zrzut ekranu 2015-05-09 o 12.38.29

Wizualizacja przyszłej siedziby Google Campus

 

 

4# Grupa TVN zwiększyła przychody i zmniejszyła zadłużenie.

W pierwszym kwartale br. przychody Grupy TVN wyniosły 363 mln zł i  były o 3,6% większe niż w analogicznym okresie ub.r., głównie dzięki wzrostowi przychodów reklamowych o 4,5%.

Zadłużenie netto spółki na 31 mara wynosiło 2 mld zł i było o 9% mniejsze niż rok wcześniej.

 

 

5# Havas Worldwide przejmuje Content King

Barbara Stawarz, specjalistka z zakresu content marketingu, dołącza do Havas Worldwide i będzie zarządzać nową strukturą w ramach Havas Worldwide specjalizującą się tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu wizerunku marek. W zakresie działań contentmarketingowych Havas Worldwide w Polsce będzie funkcjonować pod marką Content King.

Do zadań Barbary Stawarz będzie należeć rozwój kompetencji z obszaru content marketingu w strukturze Havas Worldwide w Polsce z wykorzystaniem zaplecza i możliwości międzynarodowej Grupy.

Stawarz to ekspert w obszarze content marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży internetowej, założycielka agencji świadczącej usługi z zakresu content marketingu w internecie. Jest autorką książki „Content marketing po polsku”, przewodniczy grupie contentmarketingowej w IAB.

Zrzut ekranu 2015-05-09 o 12.42.04

Barbara Stawarz

 

Tyle na dziś. Do zobaczenia za tydzień na kolejnym niedzielnym obiedzie!

 


 

 

Zobacz o czym pisaliśmy w tym tygodniu:

Wybory prezydenckie w marketingu

5 aplikacji mobilnych, które pomogą w prowadzeniu biznesu

Wizerunek: Polityczny dress code, czyli jak cię widzą tak na ciebie głosują

Jak Nowe Media zmieniły proces rekrutacji?

Debata – błędy wizerunkowe kandydatów

Jak wykorzystać maturę w marketingu?

 

 

tt kamilsoja tt kubabiel 179x422