“Nowy, przejrzysty layout, widoczne przyśpieszenie systemu, usprawnienia dotychczasowych opcji oraz pokaźna paczka nowych funkcji. Tak w wielkim skrócie można określić nowe Monitori 2.0” – tymi słowami Monitori, między innymi na swoim blogu, rozpoczyna promocję nowej odsłony narzędzia.

 

Zapowiadana, nowa wersja, Monitori 2.0, już od wczoraj dostępna jest dla wszystkich. Pierwszą zmianą, którą zauważyć powinni dotychczas korzystający z narzędzia klienci, jest przede wszystkim odświeżony layout oraz znacznie szybsza praca aplikacji.

 

2

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, użytkownicy, niezależnie od wybranego pakietu, mają wgląd do danych historycznych, sięgających do 36 miesięcy wstecz.

Usprawnienia i nowości objęły między innymi filtrowanie wypowiedzi. Od teraz będzie to możliwe na podstawie zaawansowanych filtrów np. interakcji (polubienia, udostępnienia i komentarze) oraz ich wpływie czy estymowanym ekwiwalencie reklamowym. W dedykowanej im zakładce panelu narzędzia, filtrowanie wzbogacone zostało o opcje definiowania określonej liczby słów lub znaków w wypowiedzi. Dzięki temu dodatkowi, możemy ustalić np. minimalną liczbę znaków w danym wpisie, wykluczając nic niewnoszące do tematu odpowiedzi, np. “tak”, “nie”, “ok”,   itp.

 

3

Wypowiedzi można również poddać listowaniu według poszczególnych formatów, które podzielone zostały w panelu na tekst, zdjęcia, wideo i  linki.

Monitori w nowej odsłonie serwisu, postawiło na bardziej rozbudowane i w pełni konfigurowalne alerty mailowe (ponad tysiąc kombinacji) oraz możliwość kategoryzowania projektów i przypisywania wybranych kont do ich  zarządzania.

 

4

Pojawiły się dodatkowo zaawansowane rankingi dla wypowiedzi, autorów i domen.

 

5

Natomiast dzięki całkowicie nowej wyszukiwarce, znacznie szybciej dotrzemy do naszych kategorii oraz projektów.

Istotną informacją dla naszych klientów jest to, że opisane zmiany zostaną wprowadzone dla wszystkich, w każdym pakiecie, bez dodatkowych opłat.

 

Nowe obszary monitorowania:

W trakcie realizacji jest między innymi monitoring OCR, pozwalający na wyszukiwanie na fotografii wymaganych słów kluczowych (tekstu). Monitorowaniu podlega miesięcznie ponad 15 milionów zdjęć i obrazów publicznie udostępnionych w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat oraz wybrane kanały YouTube’a), które analizowane są pod kątem występowania loga lub produktu marki, będącej klientem tego  rozwiązania.

 

 

_CAL5355Autorem tekstu jest Kamil Soja.

(twitter: kamilsoja)

Aktualnie Account w Media Impact Polska (Grupa Onet.pl oraz RASP).
Studiuje Social Media & Content Marketing na AGH.

Współzałożyciel Instytutu Medialnego.