Wpis ma charakter humorystyczny, nie bierz go na poważnie

 

1. Więcej seksu.
Twoimi klientami są mężczyźni, więc z pewnością lubią oglądać półnagie kobiety w każdym zakątku miasta. Ludzie kupują oczami, pamiętaj o tym!

 
wiecej seksu janusze reklamy

 

2. Twój sklep stoi przy drodze? Więcej migającego światła, więcej LEDów.
Przecież nikogo to nie oślepi, a jeśli już to każdy może zmrużyć oczy. Poza tym przecież to światło przyciąga wzrok

 
led janusze reklamy
 

3. Muzyka na stronie www wprowadzi Klienta w odpowiedni nastrój.
W sklepach słychać muzykę, bo to zachęca do zakupu. Na stronie musi to zadziałać, spóbuj!

 
janusze stron internetowych
 

4. Czy wspominałem już o seksie?

 
wiecej seksu 2 janusze reklamy
 

5. W Twoim biurze pracuje jedna lub dwie osoby? Ustaw tekst powitalny.
„Witamy w firmie Janusz-bud-pol. Aby połączyć się z biurem wybierz jeden. For english press two”. Od razu zyskasz szacunek konkurencji.

 
straszne-strony-internetowe
 

6. Ulotki
Nie masz pewności czy wszyscy znają Twoją firmę? Zawsze możesz te same ulotki: wepchać do skrzynek na listy, zostawić pod drzwiami, wrzucić pod wycieraczki samochodowe a dodatkowo przykleić na tablicy ogłoszeniowej i okolicznych drzew. Wszystko oczywiście naraz.

 
janusze ulotek
 

7. Nie stać Cię na reklamę? Obklej przyczepę i zaparkuj w centrum miasta.
Cała branża na tym zyska.

 
przyczepa janusze reklamy
 

8. Po co aktorzy w reklamie?
Wystarczy Prezes, który chwali produkt. To działa. Serio!
 

 

9. Grafik to drogi wydatek, a przecież Paint jest darmowy.

 
janusze reklamy grafik
 

10. Logo? Wystarczy 50zł, przecież to 5 minut pracy

 
pzu logo krad
 
 

Jeżeli choć jeden punkt z tego tekstu bierzesz na poważnie, lub przynajmniej rozważasz, to muszę Cię zmartwić – jesteś rasowym „Januszem Reklamy”.

 
 

jakub biel - foto

Autorem tekstu jest Jakub Biel.

(twitter: kubabiel)

Aktualnie Marketing Manager w firmie Solgaz, dawniej Grupa Onet. Student Zarządzania Mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Znany z niestandardowego wykorzystania social mediów w komunikacji marki.

Współzałożyciel Instytutu Medialnego.