Każdego dnia z wielu stron, jesteśmy bombardowani nie tylko wszechobecnymi reklamami, ale także artykułami, newsletterami, postami oraz tweetami. Artykuły, bo poniekąd również o nich będzie tutaj mowa, zalewają nas codziennie. Pytanie, czy jesteśmy jeszcze w stanie selekcjonować treści? Czy jesteśmy pewni, że poświęcamy swój cenny czas na lekturę tylko wartościowego contentu?

 

Wielu z nas odłożyło prasę do lamusa. Tak zwykłą, najzwyklejszą papierową gazetę. Niepotrzebnie, ponieważ dzięki prasie jesteśmy w stanie w 100% skoncentrować się na czytaniu, co w internecie wcale nie jest takie łatwe. Prasa, a mówię tutaj w szczególności o tej branżowej, doskonale podaje nam jak na złotej tacy starannie wyselekcjonowane i jeszcze ciepłe artykuły. Możemy ją również czytać w e-wydaniach, ale ja sam osobiście lubię zaczytywać się w „żywym egzemplarzu”…

 

 

Sprawdź co czytam :)

 

 


5 czasopism które musisz znać

Kliknij aby przejść do strony www

,,Marketing w praktyce”

Dzięki „Marketingu w praktyce” poznasz  nowe nurty pojawiające się w praktyce marketingowej i funkcjonowania rynku. Zdobędziesz wiedzę o strategiach, metodach i nowoczesnych narzędziach marketingowych.

W miesięczniku znajdziesz informacje ze wszystkich dziedzin marketingu: budowanie marki, strategie marketingowe, zachowania klientów, reklama, promocja oraz prawo. Poznasz nowoczesne idee, rozwiązania, technologie i trendy w marketingu, raporty, analizy i artykuły przedstawiające wyniki badań marketingowych.

 W każdym egzemplarzu znajdziesz stałe działy związane z praktycznym zastosowaniem wiedzy marketingowej – narzędzia, case studies oraz warsztaty. Co ważne, 100% tekstów pisanych przez autorów, na co dzień zajmujących się marketingiem.

 

Cena: 45 zł

 

 

 

5 czasopism ktore musisz znać

Kliknij aby przejść do strony www

„Pierwszy Milion”

Pierwszy Milion to czasopismo biznesowe skierowane do przedsiębiorczych Polaków, którzy chcą założyć własną firmę albo rozwinąć prowadzoną działalność.

Pierwszy Milion jest jedynym magazynem na rynku, który zamiast na wielkim biznesie i rynkach finansowych skupia się na sprawach ważnych dla zwykłych polskich przedsiębiorców, właścicieli niedużych firm.

Czasopismo adresowane jest również do ludzi, którzy rozważają założenie własnej działalności i poszukują prostych wskazówek, jak krok po kroku zrealizować swój cel. Pracownicy na etatach, absolwenci uczelni czy kobiety powracające na rynek pracy po urodzenia dziecka znajdą w magazynie pomysły na własny biznes, przepis na realistyczny biznesplan i oparte na doświadczeniu porady przedsiębiorców, których firmy odniosły sukces. 

 

Cena: 9,90 zł

 

 

 

 

 

5 czasopism ktore musisz znać

Kliknij aby przejść do strony www

„Marketer+”

Marketer+ to magazyn skierowany do menadżerów, specjalistów marketingu, jak również właścicieli i prezesów firm, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.

Celem magazynu jest stałe podnoszenie poziomu kompetencji Czytelników w obszarach szeroko pojętego marketingu, jak również prezentacja dostępnych na rynku narzędzi pracy oraz przedstawienie przykładów praktycznego ich zastosowania.

Przybliża najnowsze trendy obrazując je wzorcowymi działaniami wdrożonymi na polskim rynku, jak również w oparciu o rozwiązania zagraniczne.

 

 

Cena: 25 zł

 

 

 

 

5 czasopism które musisz znać

Kliknij aby przejść do strony www

„Brief”

Magazyn BRIEF, to porcja wiedzy i inspiracji niezbędnych do skutecznego prowadzenia biznesu.

Dowiesz się, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu i sprzedaży, skąd wziąć pieniądze na prowadzenie biznesu, jak stać się milionerem i skąd czerpać pomysły.

W „Brief” znajdziesz opinie ekspertów i historie wielkich ludzi biznesu.

 

Cena: 14,70 zł

 

 

 

 

 

 

 

5 czasopism ktore musisz znać

Kliknij aby przejść do strony www

„Forbes”

To prestiżowy magazyn o tematyce biznesowej, znany na świecie przede wszystkim z rankingów, począwszy od najbogatszych ludzi świata po najlepiej zarabiające gwiazdy. Autorzy Forbesa to światowe autorytety biznesu. To również autorzy dogłębnych i syntetycznych materiałów obejmujących zarówno trendy, jak i konkretne rozwiązania mikroekonomiczne.

Skierowany jest do osób dynamicznych, aktywnych, otwartych na światowe trendy.

Stanowi źródło inspirującej wiedzy, która pomaga osiągać cele, przedstawia i tłumaczy zjawiska zachodzące w świecie biznesu. Istotna część magazynu to unikalne rankingi, opinie, analizy i komentarze najwybitniejszych postaci światowego biznesu.

 

 

Cena: 11,90 zł

 

 

 

 

 

Znasz czasopisma godne polecenia? Podziel się! :) 

 

tt kamilsoja